Human
«Είναι γνωστό στον περισσότερο κόσμο, ότι οι άνθρωποι είναι η νεαρότερη φυλή, φτάνοντας τελευταία στον κόσμο και μικρότερη σε διάρκεια ζωής σε σύγκριση με τους Νάνους, τα Ξωτικά και τους Δράκους. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που προσπαθούν να επιτύχουν όσα περισσότερα μπορούν στα χρόνια που τους δίνονται. Ή νιώθουν ότι έχουν κάτι να αποδείξουν στις γηραιότερες φυλές και για αυτό χτίζουν τις ισχυρές αυτοκρατορίες τους στα θεμέλια της κατάκτησης και της ανταλλαγής. Ό,τι κι αν τους οδηγεί, οι άνθρωποι είναι οι καινοτόμοι, οι επιτυχημένοι και οι πρωτοπόροι του κόσμου.»
Ένα ευρύ φάσμα
Με την κλίση τους για μετανάστευση και κατάκτηση, οι άνθρωποι ποικίλουν περισσότερο από άλλες φυλές. Δεν υπάρχει τυπικός άνθρωπος. Με κλίμακα ύψους από 1,50 μ. έως λίγο πάνω από 1,80 μ. και βάρος από 55 έως 115 κιλά. Οι τόνοι του δέρματος τους είναι από μαύρο έως πολύ λευκό, και το χρώμα των μαλλιών τους από μαύρο έως ξανθό, σε διάφορα σχήματα οπως κατσαρά, ίσια ή σπαστά. Οι άντρες έχουν τρίχες προσώπου, οι οποίες είναι πυκνές ή αραιές. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μία μίξη μη ανθρώπινου αίματος, αποκαλύπτοντας στοιχεία από φυλές όπως τα Ξωτικά, τα Ορκ ή άλλες φυλές. Οι άνθρωποι φτάνουν στην ενηλικίωση μετά την εφηβεία και συνήθως ζουν μετά βίας έναν αιώνα.
Ποικιλία στα πάντα
Οι άνθρωποι είναι η πιο προσαρμόσιμη και φιλόδοξη φυλή ανάμεσα σε όλες τις φυλές. Τα φαγητά τους, οι αρχές τους και οι ενδυμασίες τους διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή όπου έχουν εγκατασταθεί. Όταν εγκαθίστανται, ωστόσο, μένουν και χτίζουν πόλεις που διαρκούν για χρόνια και βασίλεια που υπάρχουν για αιώνες. Ένας άνθρωπος μπορεί να έχει σχετικά μικρή διάρκεια ζωής, αλλά ένα ανθρώπινο έθνος ή κουλτούρα πρεσβεύει παραδόσεις με ρίζες πολύ μακρύτερα από τη μνήμη κάθε ανθρώπου. Ζουν πλήρως στο παρόν, προσαρμοσμένοι καλά για την περιπετειώδη ζωή, αλλά επίσης και με σχέδια για το μέλλον ώστε να αφήσουν μία κληρονομιά που θα κρατήσει στον χρόνο. Μεμονωμένοι σαν ομάδα, οι άνθρωποι προσπαθούν να αρπάζουν τις ευκαιρίες που τους εμφανίζονται και είναι σε εγρήγορση για τις εναλλαγές την πολιτική και κοινωνική δυναμική.
Διαρκείς θεσμοί
Εκεί που ένα και μόνο Ξωτικό ή Νάνος θα αναλάμβανε την ευθύνη για να φυλάσσει μία ιδιαίτερη τοποθεσία ή ένα παντοδύναμο μυστικό, οι άνθρωποι βρήκαν ιερές εντολές και θεσμούς για τέτοιους σκοπούς. Ενώ οι Νάνοι και τα Ηalfling μεταλαμπαδεύουν τις γνώσεις τους και τις παραδόσεις τους στις καινούργιες γενιές, οι ανθρώπινοι ναοί, οι κυβερνήσεις, οι βιβλιοθήκες και οι νόμοι συνθέτουν το υπόβαθρο στην ιστορία. Οι άνθρωποι ονειρεύονται την αθανασία, αλλά την πετυχαίνουν μόνο μέσω της ανάμνησης όταν πεθαίνουν. Όμως μερικοί άνθρωποι μπορεί να γίνουν ξενοφοβικοί, αν και οι κοινωνίες τους είναι συνήθως μικτές. Οι άνθρωποι καλωσορίζουν μεγάλους αριθμούς άλλων φυλών σε σύγκριση με το ποσοστό των ανθρώπων που μένουν σε μη ανθρώπινους τόπους.
Παράδειγμα φιλοδοξίας
Οι άνθρωποι που ψάχνουν την περιπέτεια είναι τα πιο τολμηρά και φιλόδοξα μέλη της φυλής. Ψάχνουν να κερδίσουν τη δόξα στα μάτια των όμοιων τους, επιδεικνύοντας τη δύναμή τους, τον πλούτο τους και την φήμη τους.
Human Traits
Είναι δύσκολο να κάνει κάποιος γενικεύσεις για τους Humans, αλλά σε γενικές γραμμές ο Human χαρακτήρας σου έχει αυτές τι ιδιότητες.
Ability Score Increase.
Όλα τα ability scores σου αυξάνονται κατά 1.
Age.
Οι humans φτάνουν την ενηλικίωση κοντά στο τέλος της δεύτερης δεκαετίας και ζουν λιγότερο από έναν αιώνα.
Alignment.
Οι humans δεν τείνουν προς κάποιο συγκεκριμένο alignment. Οι χειρότεροι αλλά και οι καλύτεροι βρίσκονται ανάμεσα τους.
Size.
Οι humans διαφέρουν κατα πολύ μεταξύ τους σε ύψος και βάρος, φτάνοντας με το ζόρι τα 5 feet ή ξεπερνώντας άνετα τα 6 feet. Άσχετα με το που βρίσκεσαι σε αυτή τη διαφορά το μέγεθος σου είναι Medium.
Speed.
Η βασική ταχύτητα περπατήματος είναι 30 feet.
Languages.
Μπορείς να μιλήσεις, να διαβάσεις και να γράψεις την κοινή (Common) γλώσσα και μια έξτρα της επιλογής σου.
Variant Human Traits
Εάν χρησιμοποιείτε τους προαιρετικούς κανόνες (optional feat rules) του κεφαλαίου 5 του Player’s handbook, ο Dungeon Master ίσως επιτρέψει αυτά τα εναλλακτικά χαρακτηριστικά, τα οποία αντικαθιστούν το Ability Score Increase παραπάνω.
Ability Score Increase.
Δύο διαφορετικά ability scores της επιλογής σου αυξάνονται κατά 1.
Skills.
Αποκτάς proficiency σε ένα skill της επιλογής σου.
Feat.
Αποκτάς ένα feat της επιλογής σου