Chill Touch
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδουCasting Time: 1 actionΕμβέλεια: 120 πόδιαΣτόχος: Ο χώρος ενός πλάσματος εντός εμβέλειαςComponents: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)Διάρκεια: 1 γύροΤύπος Damage: necrotic (Νεκρωτική)Σχολή Μαγείας: NecromancyΚλάσεις: Sorcerer, Warlock, WizardΠηγή: PHB σελ. 221 Δημιουργείτε ένα άυλο...
Blade Ward
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδουCasting Time: 1 actionΕμβέλεια: ΑτομικόComponents: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)Διάρκεια: 1 γύροΣχολή Μαγείας: Abjuration Κλάσεις: Bard, Sorcerer, Warlock, WizardΠηγή: PHB σελ. 218 Τεντώνετε το χέρι σας και σχηματίζετε στον αέρα μια σφραγίδα προστασίας. Μέχρι...
Acid Splash
Επίπεδο ξορκιού: Cantrip επιπέδουComponents: V (Verbal/Προφορικά), S (Somatic, Σωματικά)Διάρκεια: ΑυτοστιγμείΤύπος Damage: Acid (Οξύ)Σχολή Μαγείας: ConjurationΚλάσεις: Sorcerer, WizardΠηγή: PHB σελ. 211 Εκτοξεύετε μια φυσαλίδα οξέος. Επιλέξτε ένα πλάσμα εντός εμβέλειας, ή επιλέξτε δύο πλάσματα εντός εμβέλειας που...
Στατιστικά Ρόλων
Οι πίνακες που ακολουθούν παραθέτουν τα στατιστικά που αφορούν τη μηχανική λειτουργία των ρόλων, δηλαδή τις ζαριές τους, την αντοχή τους και τα διαθέσιμα ξόρκια, ανά επίπεδο. Οι όροι που εμφανίζονται στους πίνακες επεξηγούνται αμέσως...
Βάση Φήμης
Κάθε χαρακτήρας έχει μια βάση φήμης για τον ρόλο στον οποίο ανήκει.Η βάση φήμης είναι ένας αριθμός που δείχνει το πόσους πόντους φήμης χρειάζεται ο χαρακτήρας για να φτάσει στο 2ο επίπεδο του ρόλου του....
Εξερεύνηση λαβυρίνθων
Η εξερεύνηση των λαβυρίνθων είναι από μόνη της μια τέχνη που απαιτεί έναν συνδυασμό από πολλές διαφορετικές ικανότητες. Μερικές από τις σημαντικότερες περιγράφονται παρακάτω. Παρατήρηση Μπορεί ο διαιτητής να προσπαθεί να περιγράψει το περιβάλλον των παικτών παραστατικά,...
Προετοιμασία για περιπέτεια
Πολλές φορές η επιτυχία μιας εξόρμησης κρίνεται πριν ακόμα αυτή ξεκινήσει. Οι παρακάτω συμβουλές αφορούν την προετοιμασία και το σχεδιασμό πριν από την περιπέτεια. Φήμες και ευκαιρίες Πρωταρχικό μέλημα των παικτών είναι να αναζητήσουν κάποια ευκαιρία που...
Σύνοψη δημιουργίας χαρακτήρα
Καθορισμός γνωρισμάτων και των επιδράσεών τους. Για κάθε γνώρισμα ρίχνεται 3d6, με τη σειρά.Επιλογή ρόλου (δυνατός, σοφός ή πολυμήχανος) και υπολογισμός της βάσης φήμης για το ρόλο αυτό.Καθορισμός υποβάθρου, με ζαριά στον πίνακα υποβάθρων.Καθορισμός αρχικών...
Ξόρκια, γριμόρια & περγαμηνές
Οι μάγοι επεμβαίνουν στην πραγματικότητα χαλιναγωγώντας τις δυνάμεις της μαγείας. Αυτό το πετυχαίνουν επιστρατεύοντας επωδούς και κινήσεις τελετουργικού χαρακτήρα, εκτελώντας δηλαδή ξόρκια. Τα ξόρκια, που χωρίζονται σε έξι βαθμίδες ανάλογα με την ισχύ και την πολυπλοκότητά...