Εφόδια
Με τον όρο εφόδια εννοούμε τα χρήσιμα στους τυχοδιώκτες αντικείμενα, πέραν των όπλων και των θωρακίσεων που θα εξεταστούν αργότερα. Όλες οι τιμές δίνονται σε αργυρά νομίσματα (δηνάρια), που είναι και η βασική νομισματική μονάδα του...
Γνωρίσματα χαρακτήρων
Οι ικανότητες ενός χαρακτήρα στο παιχνίδι καθορίζονται κυρίως από το ρόλο του και το επίπεδο που έχει αποκτήσει σ’ αυτόν. Υπάρχουν όμως και τα αριθμημένα γνωρίσματα, που μετρούν τις έμφυτες ικανότητες του χαρακτήρα. Τα γνωρίσματα είναι...
Περιγραφή της ροής του παιχνιδιού
Ένας παίκτης επωμίζεται το καθήκον του διαιτητή, ενώ οι άλλοι αναλαμβάνουν ο καθένας από έναν (ή και περισσότερους) χαρακτήρες διάφορων ρόλων. Όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες του σκηνικού, όπως και τα τέρατα, ελέγχονται από τον διαιτητή. Οι...
Κεντρικό θέμα του παιχνιδιού
Κεντρικό θέμα του παιχνιδιού είναι η εξερεύνηση ενός θαυμαστού και περιπετειώδους κόσμου. Η ενασχόληση με την «θεατρική» απόδοση των χαρακτήρων των παικτών δεν αποκλείεται, αλλά δεν είναι κάτι για το οποίο έχει γραφτεί το παιχνίδι....
Κανόνες Μαγείας
Η Mαγεία είναι μια παράξενη δύναμη που βρίσκεται σε ολόκληρο το multiverse του Dungeons & Dragons. Είναι η δύναμη και η ενέργεια που βρίσκεται σε όλα. Τα συνηθισμένα πλάσματα δεν μπορούν να χειριστούν άμεσα αυτή την ωμή μαγεία,...
Conditions
Οι συνθήκες μεταβάλλουν τις ικανότητες ενός πλάσματος με διάφορους τρόπους και μπορούν να προκύψουν ως το αποτέλεσμα από ένα ξόρκι, ενός χαρακτηριστικού κλάσης, μιας επίθεσης κάποιου τέρατος ή κάποιας άλλης επίδρασης. Οι περισσότερες συνθήκες, όπως...
Underwater Combat
Όταν οι παίκτες καταδιώκουν τα Sahuagin που υποχωρούν πίσω στα σπίτια τους κάτω από τη θάλασσα, παλεύουν καρχαρίες σε αρχαία ναυάγια, ή βρίσκονται σε ένα πλημμυρισμένο δωμάτιο, τότε πρέπει να πολεμήσουν σε ένα απαιτητικό περιβάλλον. Κάτω απ’...