Λογαριασμός Μέλους

Back to Top

Ηρώων Γένεσις: Ο Monk πριν γίνει Ήρωας

Πριν θεοποιηθούν στα τραγούδια των βάρδων, οι ήρωες ήταν απλοί θνητοί

Μια κλάση μεταγενέστερη από αυτές της αρχικής δημοσίευσης του Dungeons & Dragons, ο Monk, είναι πλέον μια απο τις κλασικές επιλογές μαχητικών κλάσεων. Δομημένος ως το αρχέτυπο του πολεμιστή μοναχού της ανατολής (και κυρίως της Κίνας), είναι από τις επιλογές που δυσκολεύουν αρκετούς παίκτες στο να κατασκευάσουν ένα «επαρκές» υπόβαθρο, τόσο ως προσωπικό ιστορικό αλλά και ως ψυχοσύνθεση. 

Ο κόσμος φυσικά μέσα από τον οποίο θα ξεπηδήσει ένας μοναχός, είναι από τους βασικούς παράγοντες διαμόρφωσής του. Παραδόσεις, τεχνικές, έθιμα, ακόμα και θρησκευτικές ιδεολογίες πλάθουν το εκκολαπτήριο των πολεμιστών μοναχών. Αλλά με διαφορά το πιο σημαντικό κομμάτι της ζωής ενός Monk, ειναι η σχολή του. Είτε αυτή είναι ένας ναός, μια σχολή-εκπαιδευτήριο για πολεμιστές με ξεκάθαρη ιδεολογία, είτε απλός ένας μοναχικός μέντορας.
Η ζωή του Monk είναι μια δοκιμασία, μια διαρκής αυτο-αναζήτηση που τελειώνει μονο με την τελευταία του πνοή. Διοτι το μονοπάτι του πολεμιστή δεν έχει τέλος ούτε σκοπό. Δεν έχει μια συγκεκριμένη κατεύθυνση και είναι διαρκώς μεταβαλλόμενο. Το μονοπάτι ειναι η μόνη του αλήθεια.


Προσοχή: Θεώρησε πως οι βασικές ικανότητες του πρώτου επιπέδου ενός Monk, δηλαδή Unarmored Defence, Martial Arts, είναι πράγματα που ο ήρωας μπορεί να διδαχθεί ή έστω να λάβει ως βασική εκπαίδευση βάσει των ιστοριών που θα διαβάσεις. Στο τέλος κάθε ιστορίας θα βρεις «πιθανά backgrounds» τα οποία είναι ένα σύνολο εμπειριών και γνώσεων που μπορεί να προηγήθηκαν ή να επήλθαν των ιστοριών, ανάλογα με το πως θέλει ο κάθε ένας να φτιάξει τον χαρακτήρα του.

O γηραιός Sinjen σε θέση μάχης. Από yandrk (devianart).

1. Ο Θλιμμένος Γέρος

Ο Sinjen ( ή όπως τον ξέρουν πλέον «γερο-Sin») είναι ένας από τους τελευταίους μοναχούς του «Ναού του κόκκινου βουνού». Παρότι ο ναός έχει καταστραφεί εδώ και δεκαετίες, ο Sinjen διατηρεί το πνεύμα του ζωντανό μέσα του. H  φιλοσοφία των μοναχών αυτών βασιζόνταν στην ειρήνη και αρμονία με όλα τα πλάσματα, ενω όσοι από αυτούς επέλεξαν να εκπαιδευτούν  στην τέχνη της μάχης το έκαναν κυρίως ως μέσο διαλογισμού και αυτοδιερεύνησης. «Η γαλήνη ανθίζει, μόνο όταν κατακτηθεί η βία» συνήθιζαν να λένε. Κατά την διάρκεια του εμφυλίου στο βασίλειο, τα δάση του κόκκινου βουνού ήταν συχνό πεδίο αναμέτρησης και οι πυρκαγιές που ξέσπασαν σαν αποτέλεσμα, έγιναν η αιτία να χαθεί για πάντα ο ναός.

Η απώλεια αυτή έμεινε για πάντα ριζωμένη στην καρδια του Sinjen. Περιπλανήθηκε για χρόνια, λίγο μετά τα πενηντακοστά γενέθλια του, η μοίρα τον έφερε στο ήρεμο και απομονωμένο χωριό του Έσκαλ. Εκεί βρήκε την ευκαιρία για μια πιο απλή ζωή, όπως είχε συνηθίσει και στον ναό. Γρήγορα απέκτησε καλή σχέση με τα πιτσιρίκια του χωριού, ένω μετα από κάποια χρόνια, άρχισε να εκπαιδεύει αρκετά από αυτά, και να τα μυεί στο δρόμο που και εκείνος ακολουθούσε. 

Ήταν ακριβώς εκεί που έπρεπε, πίστευε. Οι νέοι του μαθητές του έδωσαν νέο σκοπό, μα δεν ήταν γραφτό να κρατήσει. Αν και το χωριό ήταν πάντα αδιάφορο στα γενικότερα πλάνα των ευγενών αυτου του τόπου, μια νέα διαμάχη είχε ξεκινήσει. Έτσι, μέσα από πέτρινες αίθουσες αριστοκρατικά στολισμένες, η μοίρα του Έσκαλ είχε σφραγιστεί. Όταν ο Sinjen μύρισε τον καπνό, ήξερε πως ήταν ήδη αργά. Έτρεξε με όλη του την δύναμη, μα με το που κατέβηκε την πλαγιά όπου είχε την καλύβα του, αντίκρισε ένα θέαμα επώδυνα γνώριμο. Φλόγες παντού, κάθε σπίτι, καλύβα, στάβλος και αχυρώνας γινόταν σταδιακά στάχτη και παντού ουρλιαχτά. Οι τελευταίοι επιδρομείς φεύγαν καθως ο Senjin έψαχνε μανιωδώς για επιζώντες. Δυστυχώς όμως δεν βρήκε κανέναν, και όταν αντίκρισε τα κορμιά των μαθητών του, κάτι έσπασε μέσα του.

«Η γαλήνη ανθίζει, μόνο όταν κατακτηθεί η βία» σκέφτηκε… καθως ξεριζωσε ένα λουλούδι δίπλα από πόδι του, που είχε χρωματιστεί με αίμα. «Τότε λοιπόν, θα φέρω την γαλήνη…»

Πιθανά Backgrounds: Criminal (PhB), Outlander (PhB), Acolyte (PhB), Hermit (PhB)

Ο Sazne Ti’lie ή όπως θα μεταφραζόταν στην κοινή γλώσσα «η Πύρινη Γροθιά». Από το video game “Mortal Online”.

2. Το Μονοπάτι της Κλειστής Γροθιάς

To χωριό του έφηβου όρκ είχε καεί χρόνια πρίν, μαζί με την τελευταία φυλή ορκ του βασιλείου. Είχε μόνο το μαχαίρι του θείου του για να τους θυμάται. Επιβίωνε μέρα με την μέρα, κλέβοντας από αφύλακτα εμπορεύματα, ληστεύοντας ταξιδιώτες που περνούν από τους λόφους που τόσο καλά γνώριζε. Την ημέρα όμως που ο νεαρός ορκ θα έστηνε ενέδρα σε έναν γέρο ταξιδιώτη εν ονόματι Illuthian , η ζωή του θα άλλαζε κατεύθυνση. Η «μάχη» διήρκησε μολις δευτερολεπτα, και ενώ Illuthian δεν είναι από τα άτομα που δείχνουν έλεος στους αντιπάλους τους, είδε κάτι στα μάτια του έφηβου ορκ. Είδε το βλέμμα ενός πολεμιστή. Είδε στο βλέμμα του τον μαθητή που περίμενε.

Τα ορκ σε αυτά τα μέρη του κόσμου δεν είναι τίποτα άλλο πέρα από αποδιοπομπαίοι τράγοι, τέρατα που κάθε «σωστός» πολίτης του βασιλείου οφείλει να μισεί. Αυτό τουλάχιστον ισχύει για την πλειοψηφία των ανθρώπων εκεί. Ο Illuthian όμως δεν είναι ο μέσος άνθρωπος, είναι ένας από τους 7 δασκάλους του ναού της Κλειστής Γροθιάς. Και τώρα έχει έναν νέο μαθητή. Έτσι το νεαρό ορκ απέκτησε όνομα για πρώτη φορά στη ζωή του το “Sazne Ti’lie” ή όπως θα μεταφραζόταν στην κοινή γλώσσα «η Πύρινη Γροθιά». 

Οι διδασκαλίες του Μονοπατιού της Κλειστής Γροθιάς δεν είναι για όλους. Το να πράττεις με γνώμονα το καλό και την ευημερία των άλλων, ενώ το βασικό εργαλείο σου είναι η χρήση υπέρμετρης βίας σε κάθε περίπτωση αντιπαράθεσης, είναι σα να ισορροπείς σε τεντωμένο σχοινί. Το να χαθείς στα ένστικτά σου και να καταλήξεις να γίνεις εργαλείο της βιας είναι ένας διαρκής κίνδυνος. Αλλά για αυτούς που ακολουθούν το Μονοπάτι της Κλειστής Γροθιάς, είναι η υπέρτατη δοκιμασία, και δεν παύει ποτέ. Ο Sazne μετά από χρόνια εκπαίδευσης είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει ξανά τον κόσμο που τον βλέπει ως τέρας. Την κοινωνία που ευθύνεται για τον θάνατο όλης του της φυλής. Το βασιλειο που κάποτε ήθελε να κάψει, μα τώρα θέλει να μεταμορφώσει. Άραγε ο Sazne θα μείνει πιστός στο μονοπάτι που ακολουθεί;

 Πιθανά Backgrounds: Criminal (PhB), Outlander (PhB), Acolyte (PhB), Hermit (PhB)

Η Εθέλια περιηγείται στην πόλη με αλλαγμένη ταυτότητα . Στράτος Γαλίτης μέσω “StarryAi”

3. Επικηρυγμένο Τάγμα

Ανάμεσα στις διάφορες κορυφές της οροσειράς Γκάννε, ο αρχαίος ναός του Πέτρινου Λωτού στέκεται αμφισβητώντας το χρόνο που έχει περάσει από τις ημέρες της κατασκευής του. Επί αιώνες τα μέλη του μοναστικού αυτού τάγματος, μέσα από την καθημερινή σωματική άσκηση και την απάρνηση της εγκόσμιας ζωής, προσπαθούν  να βιώσουν την  επαφή με τις δυνάμεις της δημιουργίας.

Η Εθέλια, αναγνωρίστηκε ως πλήρες μέλος, μετά από χρόνια πνευματικής προετοιμασίας. Περίμενε πολύ καιρό να αποκτήσει το δικαίωμα να μελετήσει τους αρχαιότερους των παπύρων του ναού. Αλλά η υπομονή δεν ήταν ποτέ πρόβλημα για εκείνη, εξάλλου θα είχε μια ζωή να αφιερωθεί στην πνευματική μελέτη.

Δυστυχώς όμως, για τις φιλοδοξίες της νεαρής μοναχής, η σχετικά νέα θρησκεία της αυτοκρατορίας βρίσκει τάγματα σαν και αυτό αιρετικά.  Έτσι για άλλη μια φορά στην ιστορία του Ναού, στρατιώτες εθεάθησαν στους πρόποδες της οροσειράς. Αυτήν την φορά όμως δεν είχαν στόχο κάποιο γειτονικό βασίλειο η λόρδο, αλλά τον ίδιο το τάγμα του Πέτρινου Λωτού.

Η Εθέλια ήταν από τους τελευταίους που άφησαν πίσω τον ναό και τους γηραιούς μοναχούς που επέλεξαν να παραμείνουν. Τώρα τριγυρνάει από πόλη σε πόλη, από χωριό σε χωριό, προσποιούμενη άγνοια για το μοναστικό της τάγμα και τις διδασκαλίες του. Επιβιώνει όπως μπορεί, προσπαθώντας να ανταμώσει και πάλι με τους αδελφούς και αδελφές της. Και ίσως, μία μέρα, να αναβιώσουν το τάγμα του Πέτρινου Λωτού.

Πιθανά Backgrounds: Urchin (PhB), Outlander (PhB), Acolyte (PhB), Charlatan (PhB)

Αναμένοντας την παράσταση. Από το video game “Game of Thrones: Ascent”

4. Ο Λάκκος

Ο «Ματωμένος Λάκκος» ήταν ανέκαθεν  πόλος έλξης κάθε λογής τζογαδόρων, μαχητών, αλλά και απελπισμένων. Τα τελευταία χρόνια όμως,  η ίδια η πόλη του Περθ έχει επεκταθεί,  μιάς και είναι στο κέντρο του νέου βασιλικού εμπορικού δρόμου. 

Μεγαλωμένος ως  άλλο ένα ορφανό στους δρομους αυτής της αφιλόξενης πολης, ο Τιούρην βρήκε την βασική πηγή εσόδων του στον περίφημο λάκκο. Ξεκινώντας με ασήμαντες αναμετρήσεις,  όπου ελάχιστα κέρματα βαριεστημένων μεθύστακων ήταν τα μοναδικά στοιχήματα, πλέον κάθε του αγώνας είναι πιο αιματηρός και πιο κερδοφόρος από τον προηγούμενο. 

Όσο καλός μαχητής ομως και αν είσαι, όταν ένας από τους άρχοντες της πόλης και γνωστός τζογαδόρος, σου ζητάει να χάσεις τον επόμενο αγώνα σου, ξέρεις πως δεν έχεις επιλογές. Ή τουλάχιστον έτσι θα σκέφτονταν οι περισσότεροι μαχητές του λάκκου. Για τον Τιούρην όμως, το κύρος της νίκης και η εσωτερική πληρότητα που αυτή του χαρίζει είναι πολύ πιο σημαντικές ανταμοιβές σε  σχέση με το μικρό ρίσκο του να κοντράρει έναν επικίνδυνο άρχοντα. Περιμένοντας τους άντρες του άρχοντα Μάραν μετά τον αγώνα, ο Τιούρην δεν καθυστέρησε.Ήξερε πως αν έμενε στην Περθ η μοίρα του ήταν σφραγισμένη. Με την βοήθεια δύο πιστών φίλων, έφυγε κρυφά μεταμφιεσμένος ως περιπλανώμενος έμπορος. Ο άρχοντας Ντούραν θα είναι μια μόνιμη απειλή στον ορίζοντα, μα ο Τιούρην καλωσόρισε την πρόκληση καθώς άφηνε πίσω το μόνο σπίτι που γνώρισε.

Πιθανά Backgrounds: Criminal (PhB), Urchin  (PhB), Entertainer  (PhB)

Οι σκλαβοι της Έρνορ λίγο οδηγούνται κατά την λήξη της βάρδιας τους στους κοιτώνες τους. Έργο του melkir (devianart).

5. Σπάζοντας τις αλυσίδες 

Το ανατολικό βασίλειο της Έρνορ είναι εδώ και πολλές δεκαετίες το πλουσιότερο και ισχυρότερο από όλους τους γείτονές του. Φυσικά η πηγή όλης αυτής της  δύναμης κρύβετε στο καλα στημένο εσωτερικό εμπόριο σκλάβων, που λαμβάνει χώρα στις παραθαλάσσιες επαρχίες του βασιλείου. Ο Ισάνε είναι γέννημα – θρέμμα αυτών των «προϊόντων», μια ακόμα σκιά ανθρώπου που το μονο που τον περιμένει στην ζωή, είναι σχεδόν καθημερινή εξουθενωτική εργασία, μέχρι τις τελευταίες ημέρες που είναι να γραφτό να ζήσει.

Τα βράδια όμως ο Ισάνε μαζι με κάποιους άλλους σκλάβους εξασκούν τα πρωτόγονα ένστικτά τους στο παλιό υπόγειο του μεγάλου κοιτώνα στον οποίο είναι περιορισμένοι όταν δεν δουλεύουν. Εκεί δε χρειάζεται να σκύβουν το κεφάλι και να προσποιούνται  υποτακτικότητα. Εκεί θέτουν οι ίδιοι τους όρους με τους οποίους θα ζήσουν κι έχουν επιλέξει κάποια βράδια να αναμετρώνται. Όχι για την ευνοια καποιου ευγενή, όχι για ένα έξτρα πιάτο φαγητό, αλλά για τους ίδιους. Είναι σπάνιο για την ζωή ενος σκλάβου να κάνει κάτι καθαρά από προσωπική επιλογη. Και κάθε μώλωπας, κάθε ουλή και χτύπημα, είναι μια υπενθύμιση, ότι είναι ακόμα ζωντανοί και πως η βούληση στις προσωπικές επιλογές τους υπάρχει ακόμα.

Μερικοί φρουροί γνώριζαν για αυτούς τους αγώνες, μα δεν μιλούσαν, ήταν άλλωστε ένας ενδιαφέρον τρόπος να περάσουν την βραδιά τους στοιχηματίζοντας. Ή τουλάχιστον έτσι πίστευαν. Δεν περίμεναν ότι επί μήνες υπήρχε σχέδιο επανάστασης. Το βράδυ της μεγάλης φωτιάς κάποιοι απο τους πιο έξυπνους φρουρούς, κατάλαβαν την μεγάλη εικόνα, μα ήταν πλέον αργά. Οι σκλάβοι με κάποια κλεμμένα κλειδιά απέδρασαν από τους κοιτώνες κι όμως δεν το έβαλαν άναρχα στα πόδια. Αθόρυβα τρύπωσαν σε αποθήκες, οχυρώνες, χωράφια και εγκαταστάσεις και έβαλαν παντού φωτιά, και υπό τον πανικό χάθηκαν στο κοντινό δάσος.

Ο Ισάνε όμως έχει σκοπό να γυρίσει. Όταν θα είναι έτοιμος. Όταν θα έχει το πάνω χέρι.

 

Πιθανά Backgrounds:  Urchin  (PhB), Folk Hero  (PhB)

 

Έχεις παίξει κάποιον ήρωα με ενδιαφέρουσα προϊστορία κατά το πρώτο επίπεδο;
Πες μας με ένα σχόλιο! 

 

Διάβασε ακόμα:

Ηρώων Γένεσις: Ο Rogue πριν γίνει Ήρωας
Στράτος Γαλίτης
Στράτος Γαλίτης
Τακτικό μέλος │ Αντιπρόεδρος ΔΣ

sgraphicsgalitis@gmail.com

Ο Μαυραγορίτης ήταν κάποτε σωστό και τίμιο παλικάρι, μέχρι τη στιγμή που παραπάτησε μέσα στην Ταβέρνα, αντιλήφθηκε την έλλειψη φιστικιών στο μπαρ και ξεκίνησε το παρεμπόριο ξηρών καρπών, για να ασχοληθεί έκτοτε αποκλειστικά μ' αυτό. Ο, κατά τις έγκυρες, κοσμικές στήλες, Στράτος Γαλίτης λειτουργεί στις σκιές και σε απόμερα τμήματα της Ταβέρνας, κυρίως γιατί μόνο στο κελάρι πιάνει το Wifi. Ένα φεγγάρι πήγε και έγινε γραφίστας, όμως, λόγω έλλειψης σοβαρών campaign για το επάγγελμά του, το παίζει φτωχός καλλιτέχνης, πουλώντας χάρτες και σχέδια του στα ιντεργουεμπζ. Συνήθως είναι φιλικός και πράος μέχρι να ανοίξει κουβέντα για το επίπεδο των πολεμικών τεχνών στη χώρα, τη ρωμαίική αυτοκρατορία, και το πόσο είναι βασικό να έχεις κρεμασμένο το "φιλί" του Klimt πάνω απ' το κρεβάτι σου. Έχοντας DMάρει για περισσότερο διάστημα απ' όσο θα ήθελε, πλέον βαριέται αφόρητα κάθε σεσιον που δεν έχει τουλάχιστον έναν ακρωτηριασμό παίχτη, ενώ αρνείται να δεχτεί τα hitpoints ως σοβαρό game mechanic.