Ζαριές Ικανότητας και επίπεδα Δυσκολίας
Ο Keeper θα σου πει πότε πρέπει να επιχειρήσεις μία ζαριά ικανότητας (skill roll) και πόσο δύσκολη είναι η αντίστοιχη ενέργεια.
- Regular Success: Μια ενέργεια κανονικής δυσκολίας για να είναι επιτυχημένη, απαιτεί μια ζαριά d100 με αποτέλεσμα που θα είναι: ίσο ή μικρότερο από την αρχική τιμή της Ικανότητας (skill) σου. Αυτό λέγεται «κανονική επιτυχία» ή “regular success”.
- Hard Success: Μία ενέργεια μεγαλύτερης δυσκολίας για να είναι επιτυχημένη, απαιτεί μια ζαριά d100, με αποτέλεσμα που θα είναι: ίσο ή μικρότερο από το μισό (½) της αρχικής τιμής της Ικανότητάς (skill) σου. Αυτό λέγεται «δύσκολη επιτυχία» ή “hard success”.
- Extreme Success: Μια ενέργεια που πλησιάζει τα όρια της ανθρώπινης φύσης για να είναι επιτυχημένη, απαιτεί μια ζαριά d100 με αποτέλεσμα που θα είναι: ίσο ή μικρότερο του ενός πέμπτου (⅕) της αρχικής τιμής της Ικανότητάς (skill) σου. Αυτό ονομάζεται «ακραία επιτυχία» ή “extreme success”.
Αν μπορείς να το δικαιολογήσεις μέσω των ενεργειών του ερευνητή σου, έχεις την δυνατότητα να πραγματοποιήσεις μια «Ώθηση» (Push) σε μια αποτυχημένη ζαριά ικανότητας. Η «Ώθηση» σου επιτρέπει να ρίξεις τα ζάρια για μία δεύτερη φορά. Παρόλα αυτά το ρίσκο είναι μεγαλύτερο. Αν αποτύχεις για δεύτερη φορά ο Keeper έχει την δυνατότητα να επιφέρει τρομερές συνέπειες στη μοίρα του χαρακτήρα σου.
Παράδειγμα: Προσπαθείς να ανοίξεις τη βαριά πέτρινη πόρτα μιας κρύπτης. Ο Keeper αποφασίζει ότι είναι πολύ δύσκολο και ζητάει μια ζαριά Δύναμης (STR), διευκρινίζοντας ότι χρειάζεται «Δύσκολη Επιτυχία» (hard success) σαν αποτέλεσμα. Ρίχνεις τα ζάρια, όμως το αποτέλεσμα δείχνει ότι απέτυχες, καθώς το αποτέλεσμα ήταν μεγαλύτερο από το μισό (½) STR του ερευνητή σου. Ρωτάς αν μπορείς να κάνεις «Ώθηση» (push), περιγράφοντας πως ο χαρακτήρας σου χρησιμοποιεί ένα φτυάρι ως μοχλό για να ανοίξει την πόρτα. Ο Keeper επιτρέπει μια δεύτερη ζαριά, όμως σε προειδοποιεί ότι αν αποτύχεις αυτή τη φορά, όχι μόνο η πόρτα θα παραμείνει κλειστή, αλλά «κάτι» ίσως σας ακούσει και έρθει για το αίμα σας!