
Όπλα και τραυματισμός
- Άοπλες επιθέσεις (για ανθρώπους): 1D3 + damage bonus
- Μικρό μαχαίρι (small knife): 1D4 + damage bonus
- Ματσέτα (machete): 1D8 + damage bonus
- Μικρό ρόπαλο (small club): 1D6 + damage bonus
- Ρόπαλο μπέιζμπολ (baseball bat): 1D8 + damage bonus
- Πιστόλι (handgun): 1D10
- Καραμπίνα (shotgun): 4D6 (σε κοντινή απόσταση, αλλιώς 2D6 και δεν διατρυπάει)
- Τουφέκι (rifle): 2D6 + 4
Οι επιθέσεις που φέρουν Ακραίο Επίπεδο Επιτυχίας (Extreme success) προκαλούν αυξημένη ζημιά: τα αμβλεία όπλα (ρόπαλα, λοστοί κ.α.) προκαλούν μέγιστη ζημιά και μέγιστο damage bonus, εάν υπάρχει (για παράδειγμα στην περίπτωση επίθεσης με ρόπαλο, οι πόντοι ζημιάς ισούνται με: 6 + damage bonus). Τα όπλα διάτρησης (λεπίδες, σφαίρες κ.α.) προκαλούν μέγιστη ζημιά και μέγιστο damage bonus (εάν υπάρχει), συν ένα πρόσθετο ζάρι για τη ζημιά του όπλου (για παράδειγμα στην περίπτωση επίθεσης με πιστόλι, οι πόντοι ζημιάς ισούνται με: 10 + 1D10).
Αντεπίθεση: Σε αυτή την περίπτωση, το καλύτερο που μπορεί να πετύχει κάποιος είναι μια «κανονική» ζημιά (regular damage).
Παράδειγμα: Ένας πτωματοφάγος δαίμονας (γνωστό και ως ghoul) επιτίθεται με τα γαμψά νύχια του προς τον Brian, ο οποίος επιλέγει να κάνει έναν Ελιγμό Αποφυγής (ή Dodge). Ο Keeper ρίχνει 3 στο ζάρι – αυτό είναι μια «Ακραία Επιτυχία» (Extreme Success, δηλαδή κάτω από το ένα πέμπτο, ⅕, της ικανότητας επίθεσης του ghoul). Το ζάρι του Brian για Αποφυγή του χτυπήματος (Dodge) φέρνει 20 – δηλαδή μια «Δύσκολη Επιτυχία» (Hard Success). Ο επιτιθέμενος έχει φέρει καλύτερο Επίπεδο Επιτυχίας από την προσπάθεια αποφυγής του αμυνόμενου και έτσι, ο Brian δέχεται μια επιτυχημένη επίθεση, παίρνοντας αυτόματα το μέγιστο βαθμό τραυματισμού, που είναι ίσο με 10 (1D6 + 1D4) επειδή η επίθεση ήταν «Ακραία Επιτυχία».
Το ghoul είναι ένα τέρας που πραγματοποιεί 3 επιθέσεις ανά γύρο. Στη δεύτερη του επίθεσή προσπαθεί να δαγκώσει τον Brian , ο οποίος αυτή τη φορά Αντεπιτίθεται (Fight back). Ο Brian επιτυγχάνει μια «Δύσκολη Επιτυχία» (Hard Success). Το ghoul επιτυγχάνει μια «Κανονική Επιτυχία» (Regular Success). Ο Brian έχει καλύτερο επίπεδο επιτυχίας από το ghoul και έτσι αντεπιτίθεται επιτυχώς – και όχι μόνο αποφεύγει τον τραυματισμό, αλλά καταφέρνει και 1D3 πόντους τραυματισμού στο ghoul.