
Κανόνες για Πυροβόλα Όπλα
8 Μαρτίου 2022
Το άτομο που επιχειρεί να επιτεθεί με ένα πυροβόλο όπλο, ρίχνει μια ποσοστιαία ζαριά 1D100 και συγκρίνει το αποτέλεσμα με την ικανότητά του στα πυροβόλα όπλα (Fighting/firearms skill).
- Για τον καθορισμό της σειράς των παικτών κατά την διάρκεια κάθε γύρου μάχης, τα ήδη οπλισμένα όπλα προσθέτουν 50 πόντους στο Dexterity του ερευνητή (DEX+50).
- Εάν ρίξεις 2 ή 3 βολές με ένα πιστόλι στον ίδιο γύρο, εφαρμόζεται μια ζαριά ποινής σε κάθε βολή.
- Εάν βρίσκεσαι σε απόσταση εξ’ επαφής (εντός του ενός πέμπτου του DEX σου σε πόδια), κερδίζεις ένα μπόνους στη ζαριά ικανότητας.
Κάθε φορά που σε πυροβολούν, μπορείς να σκύψεις για κάλυψη, ενάντια στην ικανότητα Αποφυγής σου (Dodge). Εάν η ζαριά αποφυγής σου είναι επιτυχής, οι ζαριές του επιτιθέμενου για να σε χτυπήσει, πραγματοποιούνται με πέναλτι. Ένας χαρακτήρας που επιλέγει να σκύψει για κάλυψη, χάνει την επόμενη επίθεσή του (ανεξάρτητα από το αν ήταν επιτυχής ή όχι). Εάν έχει ήδη χρησιμοποιήσει την επίθεσή του σε αυτόν τον γύρο, χάνει εκείνη του επόμενου.