
Γενικός εξοπλισμός
Σε αυτή την ενότητα θα βρεις αντικείμενα που έχουν ειδικούς κανόνες και χρήζουν ειδικής επεξήγησης.
Acid: Ως ενέργεια (action), μπορείς να χύσεις το περιεχόμενο αυτού του φιαλιδίου σε ένα πλάσμα σε απόσταση 5 ποδιών ή να εκτοξεύσεις το φιαλίδιο σε απόσταση 20 ποδιών, σπάζοντας το κατά τη σύγκρουση. Σε κάθε περίπτωση, κάνοντας μια προσπάθεια απομακρυσμένης επίθεσης (ranged attack) ενάντια σε ένα πλάσμα ή αντικείμενο, το οξύ αντιμετωπίζεται ως σαν αυτοσχέδιο όπλο (Improvised Weapon). Σε περίπτωση επιτυχίας, ο στόχος τραυματίζεται για 2d6 acid damage.
Alchemist’s fire: Αυτό το κολλώδες υγρό αρπάζει φωτιά όταν έρχεται σε επαφή με τον αέρα. Σαν ενέργεια, μπορείς να εκτοξεύσεις αυτό το φλασκί σε απόσταση 20 ποδιών σπάζοντας το κατά την σύγκρουση. Κάνοντας μια προσπάθεια απομακρυσμένης επίθεσης (ranged attack) ενάντια σε ένα πλάσμα ή αντικείμενο, η φωτιά του αλχημιστή αντιμετωπίζεται ως αυτοσχέδιο όπλο (Improvised Weapon). Σε περίπτωση επιτυχίας, ο στόχος τραυματίζεται για 1d4 fire damage στην αρχή κάθε γύρου του. Ένα πλάσμα μπορεί να σταματήσει τον συνεχή αυτο τραυματισμό δοκιμάζοντας έναν έλεγχο επιδεξιότητας δυσκολίας DC 10 Dexterity check για να σβήσει τη φωτιά.
Antitoxin: Ένα πλάσμα το οποίο πίνει από αυτό το φιαλίδιο έχει πλεονέκτημα σε ζαριές διάσωσης (saving throws) ενάντια σε δηλητήριο για 1 ώρα. Οι απέθαντοι και τέρατα τα οποία είναι μηχανικά κατασκευασμένα (της κατηγορίας constructs) δεν έχουν κάποιο όφελος από αυτό.
Arcane Focus: Ένας συγκεντρωτής μαγείας είναι ένα ιδιαίτερο αντικείμενο –μια σφαίρα, ένας κρύσταλλος, ένα ραβδί, ένα ειδικά κατασκευασμένο μπαστούνι, ένα κομμάτι ξύλου σε μέγεθος ραβδιού ή κάτι παρόμοιο- σχεδιασμένο να διοχετεύει την δύναμη ξορκιών μαγείας. Οι κλάσεις μαγείας (sorcerer, wizard, warlock) μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα τέτοιο αντικείμενο για να κάνουν ξόρκια.
Ball Bearings: Σαν ενέργεια (action), μπορείς να αδειάσεις το πουγκί που περιέχει αυτά τα σφαιρίδια για να καλύψεις μια επίπεδη, τετράγωνη περιοχή η οποία είναι 10 πόδια σε μήκος ανα πλευρά. Ένα πλάσμα που κινείται σε αυτή την περιοχή πρέπει να επιτύχει σε ένα έλεγχο επιδεξιότητας δυσκολίας DC 10 Dexterity check ή να πέσει κάτω πρηνηδόν (σε κατάσταση prone). Ένα πλάσμα που κινείται σε αυτή την περιοχή με τη μισή του ταχύτητα δε χρειάζεται να κάνει τον παραπάνω έλεγχο.
Block and Tackle: Πρόκειται για ένα σύστημα τροχαλιών με ένα σχοινί περασμένο ανάμεσα τους, με ένα γάντζο για να συνδέεται σε αντικείμενα, το σύστημα αυτό σου επιτρέπει να ανυψώσεις 4 φορές το βάρος που θα μπορούσες κανονικά σε φορτίο.
Book: Ένα βιβλίο ίσως περιέχει ποίηση, ιστορικές καταγραφές, πληροφορίες σχετικές με ένα συγκεκριμένο θέμα της λαογραφίας, διαγράμματα και σημειώσεις σχετικά με μηχανισμούς των Gnomes, ή απλά οτιδήποτε μπορεί να αποτυπωθεί χρησιμοποιώντας κείμενο και εικόνες. Ένα βιβλίο με ξόρκια είναι ένα spellbook (περιγράφεται παρακάτω).
Spellbook: Απαραίτητο για τους μάγους, ένα δερματόδετο βιβλίο με 100 κενές σελίδες που είναι κατάλληλες για καταγραφή ξορκιών.
Caltrops: Το συγκεκριμένο αντικείμενο πρόκειται για ένα τετράεδρο μεταλλικό αντικείμενο με πολύ αιχμηρές άκρες το οποίο από τα αρχαία ελληνικά μπορεί να ονομαστεί και ως τρίμπαλος. Ως ενέργεια, μπορείς να απλώσεις ένα πουγκί με caltrops (ή τριμπάλους) για να καλύψεις μια τετράγωνη περιοχή πλάτους 5 ποδιών. Οποιοδήποτε πλάσμα, προσπαθήσει να περάσει από αυτή την περιοχή πρέπει να επιτύχει έναν έλεγχο επιδεξιότητας δυσκολίας DC 15 Dexterity check ή να σταματήσει την κίνησή του και να τραυματιστεί για 1 piercing damage. Το πλάσμα που θα δεχτεί αυτή τη ζημία έχει μειωμένη κατά 10 πόδια κινητική ικανότητα μέχρι να θεραπευτεί κατά τουλάχιστον 1 hit point. Ένα πλάσμα που κινείται με τη μισή του ταχύτητα σε αυτή την περιοχή δε χρειάζεται να κάνει τον παραπάνω έλεγχο.
Candle: Για μία ώρα, ένα κερί εκπέμπει δυνατό φως (bright light) σε ακτίνα 5 ποδιών και πιο απαλό φως (dim light) σε επιπλέον ακτίνα 5 ποδιών.
Case, Crossbow bolts: Αυτή η ξύλινη θήκη χωράει μέχρι και είκοσι βέλη.
Case, map or scrolll: Αυτή η κυλινδρική δερμάτινη θήκη μπορεί να χωρέσει μέχρι 10 τυλιγμένα ρολά χαρτί ή 5 τυλιγμένες περγαμηνές.
Chain: Μια αλυσίδα έχει 10 hit points. Μπορεί να σπάσει με έναν έλεγχο Δύναμης δυσκολίας DC 20 Strength check.
Climber’s kit: Ένα σετ ορειβάτη περιλαμβάνει ειδικά καρφιά, εξαρτήματα για μπότες, γάντια και ιμάντα ασφαλείας. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως ενέργεια (action) για να σταθεροποιήσεις τον εαυτό σου, αφού το κάνεις δεν μπορείς να πέσεις για περισσότερα από 25 πόδια από το σημείο που σταθεροποιήθηκες και δε μπορείς να σκαρφαλώσεις περισσότερο από 25 πόδια από το ίδιο σημείο.
Components Pouch: Είναι μικρό, αδιάβροχο δερμάτινο πουγκί ζώνης που περιέχει ξεχωριστές θήκες για όλα τα υλικά και άλλα ιδιαίτερα αντικείμενα που χρειάζονται για τα ξόρκια σου, εκτός από αυτά τα υλικά που έχουν ένα συγκεκριμένο κόστος (όπως αυτά που αναφέρονται στην περιγραφή του ξορκιού).
Pouch: Ένα πάνινο ή μια δερμάτινο πουγκί μπορεί να χωρέσει έως και 20 σφαίρες σφεντόνας ή 50 βελάκια φυσοκάλαμου, μεταξύ άλλων. Ένα πουγκί που έχει ξεχωριστές θήκες για την φύλαξη συστατικών που χρησιμεύουν για ξόρκια ονομάζεται πουγκί συστατικών (Components Pouch).
Crowbar: Χρησιμοποιώντας έναν λοστό εξασφαλίζεις πλεονέκτημα (advantage) σε ελέγχους δύναμης (Strength checks) όπου ο λοστός μπορείς να χρησιμοποιηθεί ως μοχλός.
Druidic focus: Μπορεί να είναι ένα κλαδί γκι ή λιόπρινου, ένα ραβδί ή σκήπτρο φτιαγμένο από ίταμο ή κάποιο άλλο ειδικό ξύλο, ένα μπαστούνι βγαλμένο ολόκληρο από ένα ζωντανό δέντρο ή ένα τοτέμ με πούπουλα, γούνα, κόκκαλα και δόντια από ιερά ζώα. Ένας δρυίδης μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να κάνει ξόρκια.
Fishing tackle: Περιλαμβάνει ένα ξύλινο καλάμι, μεταξένιο σπάγκο, φελλό ψαρέματος, ατσαλένια αγκίστρια, βαρίδι μολύβδου, βελούδινα δολώματα και στενά δίχτυα.
Healer’s kit: Αυτό το κιτ αποτελείται από μια δερμάτινη θήκη που περιέχει επιδέσμους, αλοιφές και νάρθηκες. Το κιτ έχει δέκα χρήσεις. Ως ενέργεια (action), μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μία χρήση του κιτ για να σταθεροποιήσετε ένα πλάσμα που έχει 0 hit points, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε έναν έλεγχο θεραπείας Wisdom (medicine) check.
Holy symbol: Ένα ιερό σύμβολο είναι μια αναπαράσταση ενός θεού ή ενός πάνθεον. Μπορεί να είναι ένα φυλαχτό που απεικονίζει ένα σύμβολο που αντιπροσωπεύει μια θεότητα, το ίδιο σύμβολο που είναι προσεκτικά χαραγμένο ή είναι ένθετο ως έμβλημα σε μια ασπίδα ή ένα μικρό κουτί που περιέχει ένα θραύσμα ενός ιερού λειψάνου. Ένας κληρικός (Cleric) ή παλαδίνος (Paladin) μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα ιερό σύμβολο ως spellcasting focus (όπως περιγράψαμε παραπάνω). Για να χρησιμοποιήσετε το σύμβολο με αυτόν τον τρόπο πρέπει κρατιέται στο χέρι, να φοριέται ορατά ή να φέρεται σε ασπίδα.
Holy water: Ως δράση (action), μπορείτε να εκτοξεύσετε το περιεχόμενο αυτής της φιάλης σε ένα πλάσμα σε απόσταση 5 ποδιών από εσάς ή να το ρίξετε μέχρι τα 20 πόδια, σπάζοντας το κατά την πρόσκρουση. Και στις δύο περιπτώσεις, κάνοντας μια προσπάθεια απομακρυσμένης επίθεσης (ranged attack) εναντίον ενός πλάσματος εντός εμβέλειας, ο αγιασμός αντιμετωπίζεται ως αυτοσχέδιο όπλο (Improvised Weapon). Αν ο στόχος είναι ένας δαίμονας (fiend) ή ένας απέθαντος (undead), τραυματίζεται για 2d6 (ιερή) radiant damage.
Ένας κληρικός ή παλαδίνος μπορεί να δημιουργήσει αγιασμό με μια ειδική τελετουργία. Η τελετουργία διαρκεί 1 ώρα για να εκτελεστεί, χρειάζεται 25 χρυσά νομίσματα (25gp) σε σκόνη αργύρου και απαιτεί από τον παίκτη να ξοδέψει ένα ξόρκι πρώτου επιπέδου (1st level spell slot).
Hunting trap: Όταν χρησιμοποιείτε τη δράση σας (action) για την τοποθέτησή μιας κυνηγετικής παγίδας, αυτή η παγίδα σχηματίζει ένα δακτυλιοειδές χαλύβδινο δακτύλιο που κλείνει όταν ένα πλάσμα ασκήσει δύναμη πάνω σε μια πλάκα πίεσης στο κέντρο. Η παγίδα είναι στερεωμένη από μια βαριά αλυσίδα σε ένα ακίνητο αντικείμενο, όπως ένα δέντρο ή ένα μεγάλο καρφί καρφωμένο στο έδαφος. Ένα πλάσμα που πατάει πάνω στην πλάκα πρέπει να πετύχει σε έναν έλεγχο επιδεξιότητας δυσκολίας DC 13 Dexterity Saving throw ή να τραυματιστεί για 1d4 piercing damage και να σταματήσει να κινείται. Στη συνέχεια, έως ότου το πλάσμα καταφέρει να ελευθερωθεί από την παγίδα, η κίνηση του περιορίζεται από το μήκος της αλυσίδας (συνήθως 3 πόδια μήκος). Ένα πλάσμα μπορεί να χρησιμοποιήσει τη δράση του (action) για να κάνει έναν έλεγχο δύναμης δυσκολίας DC 13 Strength check, ελευθερώνοντας τον εαυτό του ή ένα άλλο πλάσμα που μπορεί να φτάσει με επιτυχία. Κάθε αποτυχημένος έλεγχος επιφέρει επιπλέον τραυματισμό κατά 1 piercing damage στο παγιδευμένο πλάσμα.
Lamp: Μια λάμπα εκπέμπει έντονο φως (bright light) σε ακτίνα 15 ποδιών και χαμηλό φωτισμό (dim light) για επιπλέον 30 πόδια. Μόλις ανάψει, καίγεται για 6 ώρες σε ένα φλασκί λαδιού (μια πίντα ή ⅛ του γαλονιού).
Lantern (Bullseye): Ένα φανάρι χειρός (με ειδικά διαμορφωμένους καθρέπτες στο μπροστινό μέρος) εκπέμπει έντονο φωτισμό (bright light) σε κώνο 60 ποδιών και χαμηλό φωτισμό (dim light) για επιπλέον 60 πόδια. Μόλις ανάψει, καίγεται για 6 ώρες σε ένα φλασκί λαδιού (μια πίντα ή ⅛ του γαλονιού).
Lantern (Hooded): Ένα φανάρι χειρός εκπέμπει έντονο φωτισμό (bright light) σε ακτίνα 30 ποδιών και χαμηλό φωτισμό (dim light) για επιπλέον 30 πόδια. Μόλις ανάψει, καίγεται για 6 ώρες σε ένα φλασκί λαδιού (μια πίντα ή ⅛ του γαλονιού).. Ως ενέργεια, μπορείτε να χαμηλώσετε το μεταλλικό σκέπαστρο που βρίσκεται στο πάνω μέρος, μειώνοντας το φως σε χαμηλό φωτισμό σε ακτίνα 5 ποδιών.
Torch: Η φωτιά ενός πυρσού διαρκεί και ως 1 ώρα, παρέχοντας έντονο φωτισμό (bright light) σε ακτίνα 20 ποδιών και χαμηλό φωτισμό (dim light) για επιπλέον 20 πόδια. Εάν κάνετε μια επίθεση εξ επαφής (melee attack) με μια φλεγόμενη δάδα και χτυπήσατε, αυτή τραυματίσει για 1 fire damage.
Lock: Ο ήρωας έχει στην κατοχή του ένα κλειδί μαζί με την κλειδαριά. Χωρίς το κλειδί, ένα πλάσμα το οποίο έχει εξειδίκευση με τα εργαλεία των κλεφτών (proficiency στα thieves’ tools) μπορεί να ξεκλειδώσει αυτή την κλειδαριά με έναν επιτυχή Έλεγχο επιδεξιότητας δυσκολίας DC 15 Dexterity check. Ο Dungeon Master σας μπορεί να αποφασίσει ότι υπάρχουν καλύτερες κλειδαριές διαθέσιμες σε υψηλότερες τιμές για εσάς.
Magnifying Glass: Αυτός ο φακός επιτρέπει μια πιο προσεκτική ματιά σε μικρά αντικείμενα. Είναι επίσης χρήσιμο ως υποκατάστατο του πυριτίου και του χάλυβα κατά την εκκίνηση των πυρκαγιών. Το άναμμα μιας φωτιάς με ένα μεγεθυντικό φακό απαιτεί φωτισμό τόσο λαμπερό όσο το ηλιακό φως για να εστιάσει, προσάναμμα για να ανάψει και περίπου 5 λεπτά για να αναφλεγεί η φωτιά. Ένας μεγεθυντικός φακός παρέχει πλεονέκτημα (advantage) σε οποιοδήποτε έλεγχο ικανότητας (ability check) που γίνεται για να εκτιμήσει ή να επιθεωρήσει ένα στοιχείο που είναι μεγέθους Small ή πολύ λεπτομερές.
Manacles: Αυτές οι μεταλλικές χειροπέδες μπορούν να ακινητοποιήσουν ένα πλάσμα μεγέθους Small ή Medium. Για να ελευθερωθεί κάποιο πλάσμα απαιτεί έναν επιτυχή έλεγχο επιδεξιότητας δυσκολίας DC 20 Dexterity check. Το σπάσιμο τους απαιτεί επιτυχή έλεγχο δύναμης δυσκολίας DC 20 Strength check. Κάθε σετ χειροπέδων έρχεται με ένα κλειδί. Χωρίς το κλειδί, ένα πλάσμα το οποίο έχει εξειδίκευση με τα εργαλεία των κλεφτών (proficiency στα thieves’ tools) μπορεί να ξεκλειδώσει την κλειδαριά των χειροπέδων με έναν επιτυχή έλεγχο επιδεξιότητας δυσκολίας DC 15 Dexterity check. Οι χειροπέδες έχουν 15 hit points.
Mess kit: Αυτό το μεταλλικό κουτί περιέχει ένα κύπελλο και απλά μαχαιροπίρουνα. Το κιβώτιο αυτό αποσπάται σε δύο κομμάτια και η μία πλευρά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σκεύος μαγειρέματος και η άλλη ως πιάτο ή ρηχό μπολ.
Oil: Το λάδι συνήθως περιέχεται σε πήλινη φλασκί που περιέχει 1 πίντα (ή ⅛ του γαλονιού). Ως δράση (action), μπορείτε να εκτοξεύσετε το λάδι με το φλασκί πάνω σε ένα πλάσμα σε απόσταση 5 ποδιών από εσάς ή να το ρίξετε μέχρι τα 20 πόδια και να το σπάσετε κατά την πρόσκρουση. Πραγματοποιώντας μια απομακρυσμένη επίθεση (ranged attack) εναντίον ενός πλάσματος ή αντικειμένου εντός εμβέλειας, το λάδι αντιμετωπίζεται ως ως αυτοσχέδιο όπλο (Improvised Weapons). Σε περίπτωση που η επίθεση σας βρει επιτυχως τον στόχο, αυτός καλύπτεται από το λάδι. Στην περίπτωση που ο στόχος τραυματιστεί από επίθεση φωτιάς πριν το λάδι στεγνώσει (μετά από 1 λεπτό), ο στόχος τραυματίζεται επιπλέον για 5 fire damage από το καυτό λάδι. Μπορείτε επίσης να ρίξετε μια φιάλη λαδιού στο έδαφος για να καλύψετε μια περιοχή τεσσάρων ποδιών, υπό την προϋπόθεση ότι η επιφάνεια είναι επίπεδη. Αν ανάψει, το λάδι καίγεται για 2 γύρους και τραυματίζει για 5 fire damage λόγω της πυρκαγιάς οποιοδήποτε πλάσμα εισέρχεται στην περιοχή ή τελειώνει το γύρο του του στην περιοχή. Ένα πλάσμα μπορεί να υποστεί αυτό τον τραυματισμό μόνο μία φορά ανά γύρο.
Poison, basic: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δηλητήριο σε αυτό το φιαλίδιο για να καλύψετε ένα όπλο (slashing ή piercing) ή μέχρι τρία κομμάτια πυρομαχικών. Για να χρησιμοποιηθεί έτσι το δηλητήριο παίρνει μια ενέργεια. Ένα πλάσμα χτυπημένο από το δηλητηριασμένο όπλο ή πυρομαχικά πρέπει να κάνει έναν έλεγχο ως προς την σωματική του αντίσταση, δυσκολίας DC 10 Constitution check ή τραυματίζεται για 1d4 poison damage. Μόλις το δηλητήριο επικαλύψει την αιχμή του όπλου ή πυρομαχικού, διατηρεί την ισχύ του για 1 λεπτό πριν να στεγνώσει.
Healing potion: Ένας πληγωμένος ήρωας που πίνει το μαγικό αυτό κόκκινο υγρό που περιέχεται στο φιαλίδιο, επανακτά 2d4 + 2 hit points. Η κατανάλωση ή η χορήγηση ενός φίλτρου απαιτεί μια δράση.
Quiver: Μία φαρέτρα μπορεί να χωρέσει έως και 20 βέλη.
Ram, Portable: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το φορητό έμβολο για να σπάσετε τις πόρτες. Όταν το κάνετε αυτό, κερδίζετε ένα μπόνους +4 στον έλεγχο δύναμης (Strength check). Ένας άλλος χαρακτήρας μπορεί να σας βοηθήσει να χρησιμοποιήσετε το έμβολο, δίνοντάς σας πλεονέκτημα (advantage) σε αυτόν τον έλεγχο.
Rations: Οι προμήθειες αυτού του είδους αποτελούνται από ξηρά τρόφιμα κατάλληλα για εκτεταμένα ταξίδια, συμπεριλαμβανομένων των: αποξηραμένου κρέατος, αποξηραμένων φρούτων, γαλέτες (φτιαγμένο από αλεύρι, νερό και μπαχαρικά μοιάζει με μπισκότο) και ξηρών καρπών.
Rope: Το σχοινί, είτε είναι κατασκευασμένο από κάνναβη είτε μετάξι, έχει 2 hit points και μπορεί να σπάσει με έναν έλεγχο δύναμης δυσκολίας Dc 17 Strength check.
Scale, merchant’s: Μια ζυγαριά περιλαμβάνει έναν μικρό ισσοροπιστή, πιατάκια και μια κατάλληλη ποικιλία βάρους μέχρι 2 pounds. Με αυτό, μπορείτε να μετρήσετε το ακριβές βάρος των μικρών αντικειμένων, όπως τα ακατέργαστα πολύτιμα μέταλλα ή τα εμπορικά αγαθά, για να καθορίσετε την αξία τους.
Spyglass: Τα αντικείμενα που προβάλλονται μέσω από ένα κιάλι μεγεθύνονται στο διπλάσιο του μεγέθους από το κανονικό τους.
Tent: Ένα απλό και φορητό καταφύγιο από καμβά, μια σκηνή που χωράει μέχρι δύο πλάσματα.
Tinderbox: Αυτό το μικρό δοχείο περιέχει πυριτόλιθο, πυρίμαχο χάλυβα και προσάναμμα (συνήθως ξηρό ύφασμα εμποτισμένο με λάδι) που χρησιμοποιείται για την ανάφλεξη φωτιάς. Το χρησιμοποιείς κάνοντας μια ενέργεια (action) για να ανάψεις ένα φακό – ή οτιδήποτε άλλο εμποτισμένο με άφθονο καύσιμο. Για να ανάψεις οποιουδήποτε είδους άλλη φωτιά παίρνει ένα λεπτό.
.
AMMUNITION – ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ | COST | WEIGHT |
---|---|---|
Arrows (20) | 1 gp | 1 lb. |
Blowgun needles (50) | 1 gp | 1 lb. |
Crossbow bolts (20) | 1 gp | 1 1/2 lb. |
Sling bullets (20) | 4 cp | 1 1/2 lb. |
.
ARCANE FOCUS | COST | WEIGHT |
---|---|---|
Crystal | 10 gp | 1 lb. |
Orb | 20 gp | 3 lb. |
Rod | 10 gp | 2 lb. |
Staff | 5 gp | 4 lb. |
Wand | 10 gp | 1 lb. |
.
DRUIDIC FOCUS | COST | WEIGHT |
---|---|---|
Sprig of mistletoe | 1 gp | – |
Totem | 1 gp | – |
Wooden staff | 5 gp | 4 lb. |
Yew wand | 10 gp | 1 lb. |
.
HOLY SYMBOL | COST | WEIGHT |
---|---|---|
Amulet | 5 gp | 1 lb. |
Emblem | 5 gp | – |
Reliquary | 5 gp | 2 lb. |
.
ADVENTURING GEAR | COST | WEIGHT |
---|---|---|
Abacus | 2 gp | 2 lb. |
Acid (vial) | 25 gp | 1 lb. |
Alchemist’s fire (flask) | 50 gp | 1 lb. |
Antitoxin (vial) | 50 gp | – |
Backpack | 2 gp | 5 lb. |
Ball bearings (bag of 1,000) | 1 gp | 2 lb. |
Barrel | 2 gp | 70 lb. |
Basket | 4 sp | 2 lb. |
Bedroll | 1 gp | 7 lb. |
Bell | 1 gp | – |
Blanket | 5 sp | 3 lb. |
Block and tackle | 1 gp | 5 lb. |
Book | 25 gp | 5 lb. |
Bottle, glass | 2 gp | 2 lb. |
Bucket | 5 cp | 2 lb. |
Caltrops (bag of 20) | 1 gp | 2 lb. |
Candle | 1 cp | – |
Case, crossbow bolt | 1 gp | 1 lb. |
Case, map or scroll | 1 gp | 1 lb. |
Chain (10 feet) | 5 gp | 10 lb. |
Chalk (1 piece) | 1 cp | – |
Chest | 5 gp | 25 lb. |
Climber’s kit | 25 gp | 12 lb. |
Clothes, common | 5 sp | 3 lb. |
Clothes, costume | 5 gp | 4 lb. |
Clothes, fine | 15 gp | 6 lb. |
Clothes, traveler’s | 2 gp | 4 lb. |
Component pouch | 25 gp | 2 lb. |
Crowbar | 2 gp | 5 lb. |
Fishing tackle | 1 gp | 4 lb. |
Flask or tankard | 2 cp | 1 lb. |
Grappling hook | 2 gp | 4 lb. |
Hammer | 1 gp | 3 lb. |
Hammer, sledge | 2 gp | 10 lb. |
Healer’s kit | 5 gp | 3 lb. |
Holy water (flask) | 25 gp | 1 lb. |
Hourglass | 25 gp | 1 lb. |
Hunting trap | 5 gp | 25 lb. |
Ink (1 ounce bottle) | 10 gp | – |
Ink pen | 2 cp | – |
Jug or pitcher | 2 cp | 4 lb. |
Ladder (10 foot) | 1 sp | 25 lb. |
Lamp | 5 sp | 1 lb. |
Lantern, bullseye | 10 gp | 2 lb. |
Lantern, hooded | 5 gp | 2 lb. |
Lock | 10 gp | 1 lb. |
Magnifying glass | 100 gp | – |
Manacles | 2 gp | 6 lb. |
Mess kit | 2 sp | 1 lb. |
Mirror, steel | 5 gp | 1/2 lb. |
Oil (flask) | 1 sp | 1 lb. |
Paper (one sheet) | 2 sp | – |
Parchment (one sheet) | 1 sp | – |
Perfume (vial) | 5 gp | – |
Pick, miner’s | 2 gp | 10 lb. |
Piton | 5 cp | 1/4 lb. |
Poison, basic (vial) | 100 gp | – |
Pole (10-foot) | 5 cp | 7 lb. |
Pot, iron | 2 gp | 10 lb. |
Potion of healing | 50 gp | 1/2 lb. |
Pouch | 5 sp | 1 lb. |
Quiver | 1 gp | 1 lb. |
Ram, portable | 4 gp | 35 lb. |
Rations (1 day) | 5 sp | 2 lb. |
Robes | 1 gp | 4 lb. |
Rope, hempen (50 feet) | 1 gp | 10 lb. |
Rope, silk (50 feet) | 10 gp | 5 lb. |
Sack | 1 cp | 1/2 lb. |
Scale, merchant’s | 5 gp | 3 lb. |
Sealing wax | 5 sp | – |
Shovel | 2 gp | 5 lb. |
Signal whistle | 5 cp | – |
Signet ring | 5 gp | – |
Soap | 2 cp | – |
Spellbook | 50 gp | 3 lb. |
Spikes, iron (10) | 1 gp | 5 lb. |
Spyglass | 1,000 gp | 1 lb. |
Tent, two-person | 2 gp | 20 lb. |
Tinderbox | 5 sp | 1 lb. |
Torch | 1 cp | 1 lb. |
Vial | 1 gp | – |
Waterskin | 2 sp | 5 lb. (full) |
Whetstone | 1 cp | 1 lb. |
.