Damage and Death
Μια επιτυχημένη επίθεση προκαλεί ζημιά στο σώμα του θύματος, η οποία μειώνει τα Hit Points του. Η ζημία εξαρτάται από το όπλο.
Στα 2 ΗΡ ή και χαμηλότερα, ο πράκτορας σας χάνει τις αισθήσεις του για μία ώρα ή μέχρι να θεραπευτεί για τουλάχιστον 3 ΗΡ. Ένας πράκτορας που τραυματίζεται τόσο σοβαρά πρέπει να ρίξει μια ζαριά CON. Αν αποτύχει, κρατήστε το χαμηλότερο ζάρι από τα δύο ζάρια που συνθέτουν το κατοστάπλευρο της ζαριάς ως ένα κοινό D10. Ο Πράκτορας χάνει τόσους πόντους από ένα στατιστικό της επιλογής του Handler, μόνιμα, με ελάχιστο σκορ να είναι 3.
Στα 0 Hit Points, ο πράκτορας σας πεθαίνει – εκτός αν ο Handler πει το αντίθετο. Ο Handler έχει μεγάλη ελευθερία κινήσεων. Μερικές φορές η κοινή λογική λέει ότι ένας χαρακτήρας μπορεί να διατηρηθεί στη ζωή με άμεση ιατρική φροντίδα, όπως Χειρουργείο ή Πρώτες Βοήθειες. Άλλες φορές είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει ελπίδα. Τα Hit Points δεν πέφτουν ποτέ κάτω από το 0.
Μια ζαριά Ικανότητας στις Πρώτες Βοήθειες (First Aid) αποκαθιστά 1D4 HP. Μπορεί να επιχειρηθεί μόνο μία φορά κάθε φορά που ένας πράκτορας τραυματίζεται. Ένας Πράκτορας που ξεκουράζεται με ασφάλεια μπορεί να ρίξει μια ζαριά CON ανά ημέρα για να ανακτήσει 1 HP. Μια ζαριά Ιατρικής ή Χειρουργικής Ικανότητας, όποια από τις δύο είναι η καταλληλότερη, αποκαθιστά 1D4 HP μία φορά την εβδομάδα.
Lethality Rating – Δείκτης Θνησιμότητας
Μερικές φορές μια απειλή είναι τόσο ολέθρια που μια συνηθισμένη Ζαριά Ζημιάς (damage) δεν είναι αρκετή. Ένα πολυβόλο όπλο, εκρηκτικά, δηλητήριο ή βαρέα όπλα έχουν Lethality Rating (ή Δείκτη Θνησιμότητας). Αυτή είναι η εκατοστιαία πιθανότητα που έχει η απειλή να μειώσει ακαριαία το θύμα σε μηδέν Hit Points. Αν αυτό αποτύχει, το θύμα εξακολουθεί να υφίσταται ζημιά ίση με τα δύο εκατοστιαία ζάρια που προστίθενται μαζί ως μεμονωμένα δεκάπλευρα ζάρια.
Kill Radius – Ακτίνα Θανάτου
Ένα θανατηφόρο όπλο που μπορεί να επηρεάσει πολλούς στόχους ταυτόχρονα έχει «Kill Radius» (ή Ακτίνα θανάτου). Εάν πρόκειται περί εκρηκτικών, αυτό προσθέτει +20% στην πιθανότητα επιτυχίας. Επιλέξτε το κέντρο της ακτίνας πριν επιτεθείτε. Το αποτέλεσμα εξαρτάται από τη ζαριά επίθεσης (attack roll).
➧ Hit (Χτύπημα): Ρίξτε τη ζαριά Lethality για όλους όσους βρίσκονται εντός της ακτίνας. (Ο Handler αποφασίζει αν κάποιοι στόχοι εξαιρούνται.) Όποιος επιζεί καταστέλλεται.
➧ Miss (Αστοχία): Όλοι όσοι βρίσκονταν στην ακτίνα θανάτου καταστέλλονται.
➧ Suppression (Καταστολή): Εάν ο πράκτορας σας κατασταλεί, ο πράκτορας σας πρέπει είτε να κρυφτεί πίσω από μια φυσική κάλυψη είτε να πέσει σε ύπτια θέση. Αν ο πράκτορας σας αρνηθεί να κρυφτεί ή να πέσει σε ύπτια θέση, χάνει 1 SAN, αλλά μπορεί να ενεργήσει κανονικά.
Armor and Cover – Θωράκιση και Κάλυψη
Αν κάτι συμπαγές στέκεται ανάμεσα στον πράκτορα σας και μια αιτία που προκαλεί βλάβη, τότε η κάλυψη αυτή λειτουργεί ως θωράκιση και αντιστοιχεί σε κάποιο «Armor value» (ή Βαθμό Θωράκισης). Το τελικό αποτέλεσμα καθορίζεται από το είδος της προστασίας αλλά και το είδος της επίθεσης.
Body armor (Θωράκιση σώματος): Η θωράκιση του σώματος του Πράκτορα σας μπορεί για παράδειγμα να επιτευχθεί με ένα αλεξίσφαιρο γιλέκο. Δεν προστατεύει με κάποιο τρόπο ενάντια σε έναν αντίπαλο που έριξε μια επιτυχημένη ζαριά Lethality (Ζαριά Θνησιμότητας). Υπό φυσιολογικές συνθήκες μειώνει τη ζημιά μιας συνηθισμένης επίθεσης (εκτός αν πρόκειται για Called Shot που ισχύουν οι αντίστοιχοι κανόνες).
Cover (Φυσική Κάλυψη): Υποχρεώνει τη ζαριά Lethality να αποτύχει αυτόματα, αλλά να θυμάστε ότι μια αποτυχημένη ζαριά Lethality εξακολουθεί να προκαλεί ζημιά προκαλώντας μείωση των Hit Point. Η φυσική κάλυψη μειώνει τη ζημιά από οποιαδήποτε επίθεση εκτός από τα Called Shot (Προσχεδιασμένα Χτυπήματα).
Armor-piercing weapons (Διατρητικά όπλα): Εάν ένα όπλο που έχει «Armor Piercing rating» (Βαθμό Διάτρησης), μειώνει σε αντίστοιχη τιμή το «Armor rating» του θύματος*, δηλαδή την θωράκιση του πράκτορα σας κατά την εν λόγω επίθεση.
Παραδείγματα ζαριών Damage
➧ Unarmed (άοπλη επίθεση): 1D4−1
➧ Small club or knife (μικρό ρόπαλο ή μαχαίρι): 1D4
➧ Large club or knife (μεγάλο ρόπαλο ή μαχαίρι): 1D6
➧ Pistol (πιστόλι): 1D10
➧ Rifle (τουφέκι): 1D12
➧ Shotgun (καραμπίνα): 2D8; μισή ζημιά για μεγαλύτερη απόσταση από το base range, διπλασιάζει το armor rating του αντιπάλου
➧ Submachine gun, short burst (Πιστόλι υποπολυβόλου, μικρής εμβέλειας): Lethality 10%, Kill Radius 1 μέτρο.
➧ Hand grenade (χειροβομβίδα): Lethality 15%, Kill Radius 10 μέτρα.
Strength και Damage
Η υψηλή ή χαμηλή τιμή στο στατιστικό STR τροποποιεί τις ζαριές ζημιάς κατά την διάρκεια των άοπλων μαχών (Unarmed Combat) και όταν χρησιμοποιούνται όπλα εξ’ επαφής (Melee Weapons), με ελάχιστη επιτρεπόμενη τιμή το 0. Συγκεκριμένα:
➧ -2 για STR 3 έως 4
➧ -1 για STR 5 έως 8
➧ +1 για STR 13 έως 16
➧ +2 για STR 17 έως 18