Επίθεση με Ελιγμούς
Ένας παίκτης που επιλέγει να επιτεθεί με έναν τρόπο που θα προκαλέσει κάτι διαφορετικό από το να επιφέρει απλά μια σωματική βλάβη, τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο κανόνας για τον «Ελιγμό Μάχης», γνωστό και ως fighting maneuver. Ένας επιτυχημένος ελιγμός μάχης επιτρέπει στον χαρακτήρα να πετύχει πράγματα, όπως:
- Να αφοπλίσει έναν αντίπαλο
- Να ρίξει έναν αντίπαλο στο έδαφος
- Να αρπάξει και να κρατήσει έναν αντίπαλο. Σε αυτήν την περίπτωση ο αντίπαλος θα πρέπει να εφαρμόσει μια Ζαριά Κυρώσεως στις ενέργειές του, έως ότου απελευθερωθεί.
Ένας ελιγμός μάχης αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο όπως μια κανονική επίθεση, χρησιμοποιώντας την ικανότητα επίθεσης (Fighting/brawl). Ο αντίπαλος μπορεί να επιλέξει να Αποφύγει ή να Αντεπιτεθεί όπως συνήθως. Συγκρίνετε τον σωματότυπο (Build) των δύο αντιπάλων. Εάν ο χαρακτήρας που εκτελεί τον ελιγμό μάχης έχει μικρότερο σώμα από τον αντίπαλό του, τότε ο πρώτος παίρνει ένα πέναλτι για κάθε σημείο διαφοράς (έως δύο Ζάρια Κυρώσεως). Εάν ένας αντίπαλος υπερβαίνει την σωματοδομή του επιτιθέμενου κατά τρεις ή περισσότερους βαθμούς, τυχόν ελιγμοί μάχης είναι μη αποτελεσματικοί. Ο επιτιθέμενος μπορεί να είναι σε θέση να γραπώσει τα χέρια του αντιπάλου, αλλά δεν διαθέτει τη δύναμη και το μέγεθος που απαιτείται για να εκμεταλλευτεί τη λαβή του.
Παράδειγμα: Ο Brian προσπαθεί να σπρώξει και να ρίξει έναν πτωματοφάγο δαίμονα (γνωστό και ως ghoul) από ένα κοντινό παράθυρο, με έναν «ελιγμό μάχης». Η σωματοδομή του Brian είναι 0 και του ghoul είναι 1, οπότε ο Brian παίρνει 1 Ζάρι Κυρώσεως. Ο Brian ρίχνει «02» και «22» αλλά εφόσον έχει Ζάρι Κυρώσεως, πρέπει να χρησιμοποιήσει το υψηλότερο αριθμητικό αποτέλεσμα, άρα πετυχαίνει μια «Δύσκολη Επιτυχία» (Hard Success, κάτω από το μισό της ικανότητας του). Το ghoul από την άλλη, αντεπιτίθεται και επιτυγχάνει μια «Κανονική Επιτυχία» (Regular Success) στην ικανότητα επίθεσης. Ο Μπράιαν φέρνει καλύτερο Επίπεδο Επιτυχίας και έτσι ο ελιγμός του είναι επιτυχής και καταφέρνει να σπρώξει το ghoul από το παράθυρο.