Insanity
Η παράνοια είναι αυτό που συμβαίνει όταν χάνεις υπερβολικά πολλά Sanity Points. Υπάρχουν τρία είδη παραφροσύνης στο Delta Green: προσωρινή παραφροσύνη (ή temporary insanity) που προκαλείται από σύντομα, συντριπτικά σοκ, αορίστου διάρκειας παραφροσύνη (ή indefinite insanity) που προκαλείται από συσσωρευμένες πιέσεις και τέλος μόνιμη παραφροσύνη (ή permanent insanity) όταν ο πράκτορας σας έχει ξεφύγει τελείως από κάθε λογική.
Temporary Insanity – Προσωρινή Παραφροσύνη
Αν ο πράκτορας σας χάσει 5 ή περισσότερα SAN από ένα μόνο συμβάν, τότε τρελαίνεται προσωρινά. Αυτό σημαίνει ότι επικρατεί η αντίδραση μεταξύ «ίστατης μάχης ή φυγής»: ο πράκτορας σας είτε τρέχει μακριά (flee), είτε εξαπολύει ανεξέλεγκτες επιθέσεις (struggle), είτε κουλουριάζεται ανήμπορος σαν μπάλα (submit). Το είδος της αντίδρασης και η διάρκεια είναι κάτι που καθορίζει ο Handler ανάλογα με το τι ταιριάζει περισσότερα στη σκηνή και ισχύει μέχρι να πει ότι ο Πράκτορας συνέρχεται -συνήθως αυτό συμβαίνει λίγα λεπτά αφότου εξαφανιστεί η πηγή της απώλειας SAN.
Disorder – Διαταραχή
Ένας πράκτορας του οποίου η βαθμολογία SAN φτάνει το Breaking Point (ή Σημείο Κατάρρευσης) αποκτά μια μακροχρόνια ψυχική διαταραχή (ή Disorder). Η φύση και τα συμπτώματά της εξαρτώνται από το είδος του τραύματος που ώθησε τον Πράκτορα στο Σημείο Κατάρρευσης: Violence (Βία), Helplessness (Απελπισία) ή το Unnatural (Αφύσικο).
Τα συμπτώματα συνήθως δεν εκδηλώνονται αμέσως. Όταν ο πράκτορας σας φτάσει στο Breaking Point, σημειώστε στο φύλλο χαρακτήρα ότι έχετε αποκτήσει μια νέα διαταραχή και αν αυτή προήλθε από τη Violence (Βία), την Helplessness (Απελπισία) ή το Unnatural (Αφύσικο). Τώρα αλλάξτε το Breaking Point στη νέα του τιμή που είναι: το τρέχον SAN του πράκτορα σας μείον το POW. Ο Handler θα καθορίσει τις λεπτομέρειες της νέας διαταραχής του πράκτορα σας αργότερα κατά την διάρκεια της αποστολής στην οποία δουλεύει ή ίσως μεταξύ αυτής της αποστολής και της επόμενης.
ACUTE EPISODES (ΟΞΕΙΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ): Μόλις ένας πράκτορας αποκτήσει μια διαταραχή (ή disorder), οι περαιτέρω στρεσογόνες καταστάσεις μπορεί να την φέρουν στο προσκήνιο. Κάθε φορά που ο πράκτορας σας χάνει 2+ SAN ή έρχεται αντιμέτωπος με κάποιο τραυματικό ερέθισμα που σχετίζεται άμεσα με τη διαταραχή, ο πράκτορας σας υφίσταται ένα οξύ επεισόδιο. Μέχρι να εξαφανιστεί η πηγή του στρες, η διαταραχή δεν μπορεί να ελεγχθεί. Ο Handler αποφασίζει πάντα τις ακριβείς επιπτώσεις, και αν θα συμβεί άμεσα ή θα χτιστεί σταδιακά, στον απόηχο του τραύματος.
Παραδείγματα Διαταραχών
Ακολουθούν παραδείγματα διαταραχών για κάθε είδος τραύματος. Όσες είναι πιο ψηλά στη λίστα είναι οι πιο συνηθισμένες. Ορίζονται λεπτομερώς στο Agent’s Handbook, αλλά πολλές από αυτές είναι αυτονόητες.
Διαταραχές από Βία (Violence)
PTSD
Κατάθλιψη
Εθισμός
Διαταραχή ύπνου
Παράνοια
Διαλείπουσα εκρηκτική διαταραχή
Φωνοφοβία
Τοτεμικός καταναγκασμός
Διαταραχές από Απελπισία (Helplessness)
Κατάθλιψη
Ιδεοψυχαναγκαστική/καταναγκαστική διαταραχή
Αγχώδης διαταραχή
Εθισμός
Ψυχαναγκασμός
Φοβία που σχετίζεται με τον εγκλεισμό
Διαταραχή μετατροπής (Ιστορικός όρος: Υστερία)
Διαταραχή αποσχιστικής ταυτότητας (Ιστορικός όρος: διαταραχή πολλαπλής προσωπικότητας)
Διαταραχές από το Αφύσικο (Unnatural)
Διαταραχή αποπροσωποποίησης
Κατάθλιψη
Διαταραχή ύπνου
Αμνησία
Διασχιστική Φούγκα
Παράνοια
Μεγαλομανία
Διαταραχή αποσχιστικής ταυτότητας (Ιστορικός όρος: διαταραχή πολλαπλής προσωπικότητας)
Permanent Insanity
Αν το SAN του πράκτορα σας φτάσει το 0, ο πράκτορας σας τρελαίνεται ανεπανόρθωτα. Ο Πράκτορας γίνεται χαρακτήρας που διαχειρίζεται ο Handler και ήρθε η ώρα να φτιάξετε έναν καινούργιο.