Παράδειγμα Παιχνιδιού
Η Amber υποδύεται την ειδική πράκτορα Cornwell του FBI. Η Tabitha υποδύεται την δρ. Palmer, μια καθηγήτρια ανθρωπολογίας που συμβουλεύει το FBI σε ασυνήθιστες υποθέσεις. Ο πράκτορες τους Cornwell και ο Palmer ανήκουν στην Delta Green. Ο Cornwell και ο Palmer αναζητούν το κρησφύγετο μιας αίρεσης που φαίνεται να έχει δεσμούς με αφύσικες, απάνθρωπες δυνάμεις. Κατάλαβαν ότι βρισκόταν κάπου στο κέντρο της πόλης, σε ένα επικίνδυνο σημείο της. Τότε ήταν που άκουσαν στον ασύρματο της αστυνομίας ότι δύο αστυνομικοί πήγαιναν σε μια εγκαταλελειμμένη πολυκατοικία στο κέντρο της πόλης για μια καταγγελία για κραυγές και περίεργους θορύβους. Οι πράκτορες οδήγησαν εκεί γρήγορα και κατευθύνθηκαν μέσα.
HANDLER: «Είναι όλα ετοιμόρροπα και κατεστραμμένα από το νερό. Βρωμάει μούχλα. Είναι πολύ ήσυχα και σκοτεινά.»
TABITHA: «Ψάχνω για οτιδήποτε παράξενο.»
HANDLER: «Τα πράγματα είναι ήσυχα και υπό έλεγχο αυτή τη στιγμή, οπότε δεν χρειάζεται να ρίξεις κάποια ζαριά. Η δεξιότητά σου στην Αναζήτηση (Search) είναι τουλάχιστον 40%, σωστά; Στη δεύτερη πολυκατοικία, βρίσκεις ένα ιδιαιτέρως περίεργο γκράφιτι».
TABITHA: «Περίεργο, πώς; Έχω Ανθρωπολογία στο 70% και Αποκρυφισμό στο 80%».
HANDLER: «Είναι περίεργο, σχεδόν σαν σπηλαιογραφία αλλά με σπρέι. Αναγνωρίζεις ανθρώπινες φιγούρες μέσα σε ένα τετράγωνο σχήμα. Ίσως ένα κτίριο. Χορεύουν γύρω από ένα τρελό μαύρο σχήμα. Είναι σχεδιασμένο σαν
ο καλλιτέχνης είχε πάθει κρίση».
AMBER: «Συνεχίζω. Πρέπει να βρούμε τους μπάτσους».
HANDLER: «Προχωρώντας, ο αέρας αρχίζει να μυρίζει χειρότερα. Σαν αίμα και ακαθαρσίες.»
TABITHA: «Πρέπει να φύγουμε.»
AMBER: «Όχι! Πού είναι οι καταραμένοι μπάτσοι;»
HANDLER: «Τους βρίσκετε δύο πόρτες πιο κάτω, σε ένα σαλόνι όπου το πάτωμα έχει καταρρεύσει. Ο ένας είναι μπρούμυτα, καλυμμένος με αίμα. Νομίζεις ότι αναπνέει. Ο άλλος είναι… παντού. Είναι σαν να εξερράγη. Ρίξτε μου μια ζαριά SANITY. Χάνετε 1D6 SAN (πόντους ψυχικής υγείας) αν αποτύχετε».
AMBER: «Χριστέ μου. Χωρίς πλάκα. Έχω 60 SAN και έριξα… 48. Επιτυχία. Εντάξει, φωνάζω: Palmer!»
TABITHA: «Τρέχω προς τα εκεί. Μη με ρωτήσετε γιατί».
AMBER: «Βγάζω τον ζωντανό από εκεί.»
HANDLER: «Κάτι ξεπηδάει από τα συντρίμμια.»
TABITHA: «Σου είπα ότι πρέπει να φύγουμε!»
HANDLER: «Είναι σαν θρυμματισμένος σοβάς, κομμάτια ξύλου, σπλάχνα και οστά που κολλάνε σε ένα αόρατο σχήμα. Αναδύεται σε κάποιο απροσδιόριστο μοτίβο. Ρίξτε μου μια ζαριά SANITY. Χάνετε 1D6 αν πετύχετε ή 1D10 αν αποτύχετε».
AMBER: «Ρίχνω… 95. Γαμώτο. Εντάξει, το 1D10 λέει 8.»
HANDLER: «Αυτό είναι αρκετό για να τρελαθώ προσωρινά.»
ΑΜΠΕΡ: «Μπορώ να μειώσω την απώλεια SAN προβάλλοντας σε ένα προσωπικό δεσμό μου, σωστά; Το κάνω λοιπόν για τα παιδιά μου αυτό!»
HANDLER: «Φυσικά και το κάνεις. Ρίξε 1D4. Αφαίρεσε τόσους πόντους από τους πόντους Willpower, από τον Δεσμό και από την αρχική απώλεια που είχες στο SAN».
AMBER: «Έριξα…2. Έλα, πάμε! Εντάξει, οπότε ξοδεύω 2 WP και παίρνω 2 από το Bond με τα παιδιά. Υποθέτω ότι θα γίνω χειρότερος γονιός μετά από αυτό. Και αυτό μειώνει την απώλεια SAN σε 6».
HANDLER: «Αυτή η απώλεια εξακολουθεί να είναι αρκετή για προσωρινή παράνοια γνωστό και βάση κανόνων ως «temporary insanity». Χάνεις τον έλεγχο. Palmer, έρχεσαι από τη γωνία και βλέπεις όλη αυτή τη φρίκη. Θα φτάσω στη δική σου απώλεια SAN σε ένα λεπτό. Βλέπεις τον Cornwell να ουρλιάζει και να σηκώνει την καραμπίνα για να πυροβολήσει. Μα Cornwell, το Dexterity σου είναι 11, σωστά; Αυτό είναι χαμηλότερο από το… πράγμα… οπότε αυτό ξεκινάει πρώτο. Έχει 50% πιθανότητα να χτυπήσει και ρίχνει… 12».
AMBER: «Μπορώ να αποφύγω κάνοντας «Dodge»;»
HANDLER: «Ο πράκτορας σου είναι τρελός, θυμάσαι; Συγγνώμη, προσπαθείς να πυροβολήσεις. Η ζαριά της ζημιάς του είναι… αουτς. 17.»
AMBER: «Τι;!»
HANDLER: «Ναι.»
AMBER: «Εντάξει, μπορώ να βγάλω 3 για το αλεξίσφαιρο γιλέκο μου. Αυτό είναι ακόμα 14 damage. Έχω μόνο 12 Hit Points.»
HANDLER: «Ναι. Palmer, βλέπεις το περίεργο σχήμα να χτυπάει τον Cornwell σαν φίδι που επιτίθεται. Αυτό κόβει αμέσως τις κραυγές της. Απλά καταρρέει. Υπάρχει αίμα παντού. Κάποια από αυτά προσκολλώνται στα υπόλοιπα αίματα και τα συντρίμμια γύρω από το σχήμα. Το υπόλοιπο πιτσιλάει πάνω σου και στο δωμάτιο. Το σχήμα παίρνει μια νέα, αδιευκρίνιστη μορφή για μια στιγμή. Μετά γυρίζει προς το μέρος σου. Ρίξε SAN.»
TABITHA: «Ναι. Ρίχνω 22. Επιτυχία.»
HANDLER: «Εντάξει. Θα ρίξω για το πόσο χάνεις. Μόνο 4! Είσαι τυχερή. Τι κάνεις;»
Disclaimer: Το Delta Green RPG είναι πνευματική ιδιοκτησία της Arc Dream Publishing. Τα παραπάνω είναι μεταφράσεις βάση του OGL, που έχουν γίνει από μέλη του Goblin’s Tavern με σκοπό την διάδοση του παιχνιδιού στο ελληνικό κοινό.