The Order Of Combat
Μια τυπική μάχη είναι μία σύγκρουση ανάμεσα σε δύο πλευρές, όπλα που αστράφτουν όταν συγκρούονται, προσποιήσεις, αποκρούσεις, και ξόρκια. Το παιχνίδι οργανώνει το χάος της μάχης σε ένα κύκλο από γύρους και σειρές. Ένας γύρος αντιπροσωπεύει...
Mounted Combat
Ένας ιππότης που ορμάει στην μάχη πάνω σε ένα πολεμικό άτι, ένας μάγος που εξαπολύει ξόρκια από την πλάτη ενός griffon, ή ένας κληρικός που πετάει καβάλα σε έναν πήγασο, όλοι τους απολαμβάνουν τα προνόμια της ταχύτητας και...
Making an Attack
Είτε χτυπάς με όπλο κοντινής απόστασης, επιτίθεσαι από απόσταση, ή κάνεις ένα attack roll σαν κομμάτι ενός spell, η επίθεση έχει μία απλή διαδικασία: Επέλεξε τον στόχο σου. Διάλεξε έναν στόχο μέσα στο βεληνεκές της επίθεσης σου:...
Damage & Healing
Ο τραυματισμός και ο πιθανός θάνατος είναι οι συνεχείς σύντροφοι αυτών που εξερευνούν φανταστικούς κόσμους. Ένα ξίφος, ένα βέλος ή μία έκρηξη φωτιάς έχουν τα προσόντα να τραυματίσουν ή και να σκοτώσουν ακόμα και τα...
Actions in Combat
Όταν κάνεις μια ενέργεια (action) στο γύρο σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα από τα actions που παρουσιάζονται παρακάτω, ή ένα action που σου δίνει την δυνατότητα η κλάση σου, ή να αυτοσχεδιάσεις ένα action εκείνη την ώρα....
Between Adventures
Μεταξύ περιπετειών σε μπουντρούμια και μάχες ενάντια σε αρχαία κακά, οι ήρωες χρειάζονται χρόνο να ξεκουραστούν, να συνέλθουν και να ετοιμαστούν για την επόμενη τους περιπέτεια. Πολλοί χρησιμοποιούν επίσης αυτόν τον χρόνο για να κάνουν...
Movement & Position
Στην μάχη, οι χαρακτήρες και τα τέρατα βρίσκονται σε συνεχή κίνηση, συχνά χρησιμοποιούν την κίνηση και θέση τους στον χώρο για να κερδίσουν το πάνω χέρι. Στον γύρο σου, μπορείς να κινηθείς μία απόσταση όσο...
Saving Throws
Ένα Saving Throw – ονομάζεται και απλά “save” – αποτελεί μια προσπάθεια ενός χαρακτήρα να αντισταθεί σε ένα ξόρκι, μια παγίδα, ένα δηλητήριο, μια ασθένεια ή μια παρόμοια απειλή. Συνήθως δεν αποφασίζεις εσύ από μόνος σου να...