Halfling
«Οι ανέσεις του σπιτιού είναι οι στόχοι των περισσότερων halflings: ένα μέρος για να εγκατασταθούν με γαλήνη και ησυχία, μακριά από τέρατα και στρατεύματα που συγκρούονται. Μια φωτιά και ένα γενναιόδωρο γεύμα, ένα καλό ποτό...
Άλλες Μορφές Ζημιάς
Συχνά ο Keeper θα αναγκαστεί να κρίνει την ποσότητα ζημίας που προκαλείται από κάποιο τυχαίο γεγονός. Οποιαδήποτε και να είναι η αιτία, λάβετε υπόψιν τον πιθανό τραυματισμό και αξιολογήστε τον με την αριστερή στήλη στον...
Πόντοι Ζωής, Τραύματα και Ίαση
Οι πόντοι ζημίας αφαιρούνται από τους Πόντους Ζωής (Hit Points) του χαρακτήρα. Οι Πόντοι Ζωής δεν μπορούν να πέσουν κάτω από το μηδέν, οπότε μην σημειώνετε αρνητικές τιμές. Όταν ένας χαρακτήρας φτάσει τους μηδέν πόντους...
Αριθμητική Υπεροχή
Όταν ένας χαρακτήρας υστερεί αριθμητικά σε σχέση με τους αντιπάλους, τότε ο χαρακτήρας αυτός βρίσκεται σε μειονεκτική θέση. Μόλις αυτός ο χαρακτήρας έχει Αντεπιτεθεί ή Αποφύγει μια επίθεση στον τρέχοντα γύρο μάχης, όλες οι ακόλουθες...
Επίθεση με Ελιγμούς
Ένας παίκτης που επιλέγει να επιτεθεί με έναν τρόπο που θα προκαλέσει κάτι διαφορετικό από το να επιφέρει απλά μια σωματική βλάβη, τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο κανόνας για τον «Ελιγμό Μάχης», γνωστό και ως...
Κανόνες για Πυροβόλα Όπλα
Το άτομο που επιχειρεί να επιτεθεί με ένα πυροβόλο όπλο, ρίχνει μια ποσοστιαία ζαριά 1D100 και συγκρίνει το αποτέλεσμα με την ικανότητά του στα πυροβόλα όπλα (Fighting/firearms skill). Για τον καθορισμό της σειράς των παικτών κατά...
Όπλα και τραυματισμός
Άοπλες επιθέσεις (για ανθρώπους): 1D3 + damage bonusΜικρό μαχαίρι (small knife): 1D4 + damage bonusΜατσέτα (machete): 1D8 + damage bonusΜικρό ρόπαλο (small club): 1D6 + damage bonusΡόπαλο μπέιζμπολ (baseball bat): 1D8 + damage bonusΠιστόλι (handgun):...
Ψυχική Υγεία
Κάθε φορά που οι παίκτες έρχονται αντιμέτωποι με τους τρόμους του Μύθου ή κάτι επίγειο αλλά φρικιαστικό (όπως το να ανακαλύψουν το ακρωτηριασμένο σώμα ενός συγγενή ή φίλου τους), ρίχνουν μια ποσοστιαία ζαριά εναντίον της...